Vette vis nog steeds gezond

Datum: 2 september, 2010 12:52 | Door: Tjerk

Vette vis kan gewoon als gezond worden blijven beschouwd, volgens hoogleraar Volksgezondheidsonderzoek Daan Kromhout van de Wageningen Universiteit. Hij onderzocht het effect van omega-3-vetzuren op de gezondheid in een onderzoek dat tien jaar in beslag nam. Daaruit bleek dat het vooral voor bijvoorbeeld oudere suikerpatiënten zeer positieve effecten had. Het advies van de Gezondheidsraad om tweemaal per week vis te eten kan dus gewoon gehandhaafd blijven.
1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (Nog geen stemmen)
Loading ... Loading ...
Stem of voeg toe aan :  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Digg Toevoegen aan Symbaloo Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site
Schrijf een reactie
Voeg reactie toe

Als je vaker een reactie wilt zetten, is het makkelijker een gratis account aan te maken. Klik hier.

  • cialis_uk
    Hello! http://www.20rbcialis-uk.com/# 9242 ,cialis uk,
  • cialis
    Hello! http://www.fbcialis-uk.com/#19 18 ,cheap cialis uk,
  • uk
    Hello! http://www.fbcialis-uk.com/#19 63 ,cialis uk online,
  • cialis
    Hello! http://r3cialis-generic.com/#2 428 ,cialis,
  • viagra_generic
    Hello! http://f3viagra-generic.com/#4 360 ,viagra generic,